Merci na Dzień Matki

Merci i Listonic w kampani mobilnejW aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów ruszyła mobilna kampania promująca markę Merci. Przypomina ona o zbliżającym się Dniu Matki i zachęca do obdarowania mam słodkim prezentem.

Użytkownicy jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji przez siedem dni – do 26. maja – będą widzieli przy swoich listach zakupów przypominający o tym szczególnym dniu baner. Po jego kliknięciu zostaną przeniesieni na specjalną stronę mobilną, gdzie za pomocą przycisku Listonic będą mogli dodać czekoladki Merci do listy zakupów.

Kampania, rokrocznie prowadzona z okazji Dnia Matki przez markę Merci, już drugi raz wykorzystuje mobilny kanał w Listonic do promocji tego wydarzenia. W ubiegłym roku hasłem przewodnim Dniu Matki było sformułowanie: „Dla Najważniejszej Osoby na świecie”, w tym roku jest to proste: „Dziękuję, Mamo”.

To już siódma kampania, którą Storck – właściciel marki – przeprowadza wraz z aplikacją Listonic. Wcześniej, poza Merci, promował marki takie, jak Toffifee, Mamba czy Nimm 2.