Kolejna udania kampania mleka Łaciate na platformie Grocery Magnet

Udane działania promocyjne mleka Łaciate, które od maja 2018 roku realizowaliśmy dla firmy Mlekpol za pomocą narzędzia Grocery Magnet, zaowocowały przedłużeniem współpracy o kolejne miesiące. Kampania przeprowadzona na przełomie czerwca i lipca powtórzyła świetne wyniki poprzedniej akcji.

Działania promocyjne realizowano tym razem pod hasłem „białe po mamie, zdrowe po byku”. Kampania rozpoczęła się 4 czerwca i trwała do 31 lipca 2018 roku. I tym razem, narzędzie Grocery Magnet pozwoliło dotrzeć z przekazem reklamowym do odpowiedniej grupy odbiorców. Bannery wyświetlały się użytkownikom internetu, którzy szukali w sieci przepisów kulinarnych, do przygotowania których niezbędne jest mleko.

Klient postawił na sprawdzony model vCPM. Jest to najlepsza gwarancja widoczności reklam, które dystrybuujemy za pomocą Grocery Magnet. Algorytm odpowiedzialny za zliczanie wyświetleń zalicza je dopiero wtedy, kiedy kreacja widoczna jest przez co najmniej 2 sekundy. W kampanii wykorzystano materiały przygotowane zgodne ze Standardami i Zaleceniami dla Reklamy Display opracowanymi przez IAB.

W ciągu niespełna 2 miesięcy, reklamy firmy Mlekpol zostały wyświetlone przeszło 6 milionów razy. Dzięki odpowiedniej optymalizacji kreacji bannerowych, kampania zanotowała również 20 tysięcy kliknięć.