Mlekpol z rekordową liczbą wyświetleń reklamy w Grocery Magnet

Trwająca ponad 2 miesiące kampania reklamowa produktów firmy Mlekpol realizowana za pomocą narzędzia Grocery Magnet, pozwoliła dotrzeć do rekordowej liczby internautów. Na przełomie maja i lipca 2018 roku bannery reklamujące mleko i śmietankę marki Łaciate obejrzało przeszło 6,5 miliona internautów!

Długofalowa kampania reklamowa bazująca na formacie „display” trwała od 15 maja do 29 lipca 2018 roku. Na potrzeby akcji przygotowano dwa rodzaje dedykowanych bannerów. Pierwsza grupa kreacji promowała śmietankę Łaciatą i zachęcała do wykorzystywania jej podczas przygotowywania domowych wypieków. Druga grupa bannerów dotyczyła loterii konsumenckiej firmy Mlekpol, której „wizytówką” były kartony z mlekiem Łaciate. Kampanię oparto na precyzyjnych algorytmach targetowania, które zapewnia Grocery Magnet. Zarówno akcja promocyjna śmietanki, jak i mleka, rozliczane były w modelu vCPM. Oznacza to, że klient płacił tylko za widzialne odsłony bannerów.

Kampania reklamowa śmietanki Łaciatej targetowana była pod kątem konsumentów, którzy szukają w sieci przepisów kulinarnych wykorzystujących ten składnik. Bardzo dobre wyniki akcji skłoniły firmę Mlekpol do przedłużenia współpracy i realizacji kolejnej akcji promocyjnej. Wybór padł na trwającą wówczas loterię konsumencką. Grupą docelową kampanii zostały tym razem osoby planujące przygotowanie dań w których wykorzystuje się mleko. Obie akcje promocyjne przeprowadzone za pomocą Grocery Magnet pozwoliły dotrzeć do przeszło 6,5 miliona osób.