Unilever, Coca-cola, Mondeleez. Poznaj sekrety rodzinnych list zakupów w 2013r.

raport mobilne listy

IRCenter, agencja badawcza specjalizująca się w badaniach konsumentów aktywnie korzystających z nowych mediów i technologii, opracowała raport „Mobilne listy zakupów na przykładzie Listonic”.

Listonic udostępnił badaczom dane, dotyczące produktów umieszczanych przez użytkowników aplikacji na listach zakupów w 2013 roku.

Owocem badań jest raport, z którego dowiadujemy się:

  • Kiedy użytkownicy aplikacji robią listy zakupów?
  • Które marki i produkty wybierają najczęściej?
  • Jakie produkty znajdują się w trzech najpopularniejszych koszykach zakupowych?
  • Jak użytkownicy nazywają swoje listy zakupów?
Pobierz pełną wersję raportu

Do raportu przygotowaliśmy też infografikę. Do pobrania po kliknięciu w link: www.reklama.listonic.pl/?p=1772

Infografika - mobilne zakupy
Jak  kupuje się z Listonic – Infografika