Mobilne mamy – wspaniała grupa docelowa

Kilka faktów o mamach z USA, które używają smartfonów i tabletów.

Mama, dziecko i telefon
Mobilne mamy mają lepsze telefony :), Zdjęcie na licencji CC by quinn.anya
  • Mamy mają wpływ na większość decyzji zakupowych
  • Reklama mobilna wpływa na decyzje zakupowe 62% mobilnych mam (dane deklaratywne)
  • Dzięki reklamie mobilnej 56% mobilnych mam poznało coś nowego (nowy produkt)
  • Mobilne mamy spędzają ze smartfonem 27% swojego czasu poświęcanego na media (co odpowiada 2,7 godziny), pozostały czas to:
    • TV – 28%
    • Internet – 19%
    • Radio – 14%
    • Media drukowane – 7%
    • Tablet – 6%
  • 77% mobilnych mam podczas oglądania TV korzysta z urządzenia mobilnego
  • 48% mam Internautek określa siebie mianem „early adopterek”
  • Mamy lubią mobilne rozwiązania z uwagi na:
    • 67% – intuicyjność,
    • 66% – fakt, że telefon jest zawsze pod ręką,
    • 57% – to, że telefon i tablet to najbardziej prywatne sposoby konsumpcji treści.
  • Mobilne mamy używają telefonów:
    • 82% – w łóżku,
    • 77% – oglądając TV,
    • 80% – czekając na kogoś.
  • Czas spędzany z telefonem mamy dzielą na:
    • 26% – gry,
    • 19% – social media,
    • 15% – wideo, muzyka i inna rozrywka,
    • 11% – szukanie.
  • Mamy wydają sporo przez telefon, 30% mobilnych mam wydało ponad 50$, podczas gdy:
    • 27% ludzi urodzonych pomiędzy 1946 a 1964 r.
    • 23% ludzi urodzonych pomiędzy 1980 a 2000 r.
  • W przyszłym roku 80% mam planuje kupować ze smartfona/tabletu

Dane pochodzą z badania przeprowadzonego przez InMobi