Hiperlokalizacja na Grocery Magnet świetnie sprawdziła się podczas kampanii Moyee Coffee w Holandii

moyee coffee

Grocery Magnet to narzędzie, które coraz chętniej wykorzystywane jest przez marki zagraniczne. Po udanych akcjach promocyjnych dla litewskich firm Rido i Kauno Grudai, firmy Agricola z Rumuni oraz hiszpańskiej sieci sklepów Dia Espana, naszą platformą zainteresował się holenderski producent kawy – Moyee Coffee.

Kampania przeprowadzona za pośrednictwem platformy Grocery Magnet trwała od 19 do 23 czerwca 2018 roku. Oprócz reklamy samej marki Moyee Coffe, działania promocyjne miały również na celu promocję targów kawy, które odbywały się w Amsterdamie. W kampanii wykorzystano mechanizmy hiperlokalizacji. Dzięki temu, reklamy kawy mogły być wyświetlane na stronach internetowych, które odwiedzali uczestnicy targów.

Dzięki odpowiedniemu targetowaniu kampanii, bannery promocyjne dotarły zarówno do konsumentów, którzy chętnie kupują kawę „premium” (B2C), ale także do dystrybutorów i sklepów, którzy pojawili się na targach (B2B). Mimo że akcja trwała zaledwie 5 dni, bannery reklamowe wyświetlono niemal 1,5 miliona razy!

Moyee Coffee promowana jest jako pierwsza na świecie kawa „fair chain”. Oznacza to, że cała sieć jej produkcji oparta jest na modelu, który wspiera zrównoważony rozwój i zapewnia lepsze warunki handlowe marginalizowanym plantatorom. Kawa jest nie tylko zbierana w krajach takich jak Etiopia, ale również palona i pakowana.