Nagrody od Nestle NAN w Listonic

iPhone tekstowa_new_nan

Zdjęcia dziecka to świetna pamiątka. Nic więc dziwnego, że rodzice pragną uwiecznić jak najwięcej momentów z życia swoich pociech na fotografiach, które dosłownie potrafią “zatrzymać chwilę”. I to właśnie pod takim hasłem przebiegała kampania Nestle NAN w Listonic.

Reklama tekstowa pojawiała się przy artykułach dziecięcych takich jak pampersy czy mleko modyfikowane i zachęcała do wzięcia udziału w konkursie. Kliknięcie w link tekstowy przenosiło użytkownika na zewnętrzną stronę, która wyjaśniała, co trzeba zrobić, by zgarnąć wartościowe nagrody.

Aby wygrać iPada mini lub kartę podarunkową SMYK o wartości 50 zł należało zrobić zdjęcie swojego malucha podczas wspólnej zabawy z rodzicami oraz kupić dwa dowolne opakowania mleka modyfikowanego NAN PRO.