Niebieski Miś rozdawał nagrody w Listonic

podsumowanie-kampanii_nestle

Pod koniec wakacji aplikacja Listonic gościła konkurs, skierowany do rodziców i ich pociech. Był on częścią kampanii „Rośnij z Niebieskim Misiem” Nestle. Reklama tekstowa, przyporządkowująca się do produktów powiązanych z artykułami niemowlęcymi, odsyłała do strony konkursowej, gdzie można było zapoznać się z katalogiem nagród oraz zasadami zabawy.

W promocji, polegającej na zbieraniu kodów kreskowych z określonych produktów Nestle, można było zebrać całą kolekcję dziecięcych artykułów z linii Niebieskiego Misia: maskotkę, mięciutki kocyk niemowlęcy i ręcznik kąpielowy.

Reklama pojawiająca się na liście zakupów, korzysta z najlepszych momentów, aby podsunąć markę potencjalnemu klientowi – chwilę podjęcia decyzji o kupnie produktu oraz sam proces nabywczy.