Niemiecka jakość Wilkinsona na mobilnej liście zakupów

Wilkinson sword

Sięgnij po produkt najwyższej jakości i wygrywaj nagrody! Pod takim hasłem przebiegała kampania Wilkinson Sword w Listonic. A ponieważ oferowany produkt był skierowany stricte do mężczyzn, zadania konkursowe wymagały sprawdzenia się w iście męskich wyzwaniach.

Aby jak najlepiej dotrzeć do grona osób, które przypuszczalnie zainteresowane są kupnem golarek, w kampanii zastosowano zabieg polegający na targetowaniu podług historii słów kluczowych. Użytkownicy, którzy już wcześniej planowali nabycie produktów związanych z tematyką golenia, najprawdopodobniej będą planowali taki zakup również w przyszłości.

Pokazywanie banerów osobom potencjalnie zainteresowanym zakupem reklamowanego produktu jest doskonałym sposobem na optymalne wykorzystanie nośnika, jakim jest mobilna lista zakupów.

W konkursie do wygrania były nagrody pieniężne. Kampania trwała miesiąc i odbyła się na przełomie czerwca i lipca.