Nowe szampony Adidas dla mężczyzn w Listonic

iPhone _new_banner_adidas

“Poczuj się czysto, poczuj się świeżo, bądź gotowy” – w taki sposób Adidas reklamuje swoje nowe szampony dla mężczyzn na mobilnej liście zakupów. Aplikacja Listonic to doskonały kanał budowania świadomości marki wśród konsumentów. Chwila dodania przedmiotów do listy to dobry moment na podsunięcie nowej marki. Nic więc dziwnego, że Adidas zdecydował się na taką promocję swojej nowej linii produktów.

Kampania rozpoczęła sie 1 września i będzie trwać do końca miesiąca. Banery i linki tekstowe zachęcają użytkowników do wypróbowania szamponów Adidas dla mężczyzn. Baner wyświetla się wszystkim użytkownikom aplikacji, natomiast reklama tekstowa została usytuowana w kategoriach produktów sportowych oraz kosmetycznych, co gwarantuje dotarcie do grupy docelowej, a więc osób potencjalnie zainteresowanych zakupem szamponu.Po kliknięciu w baner lub link tekstowy użytkownicy są przekierowywani na mobilną stronę, z której można dodać szampon Adidas do listy zakupów.

Kampania nowej lini szamponów marki Adidas na mobilnej liście zakupów dowodzi, że Listonic to idealne narzędzie do wsparcia sprzedaży produktu w kluczowej fazie, jaką jest jego wprowadzenie na rynek.