Nowy smak Redd’s promowany Listonic

Redd's w aplikacji Listonic

Marka Redd’s rozpoczęła kampanię, promującą nowy piwa  Grapefruit-Pineapple, w aplikacji Listonic wygodna lista zakupów. Działania w kanale mobilnym uzupełniają komunikację marki w innych mediach.

Użytkownikom jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji wyświetlają się reklamy kontekstowe dopasowujące się do produktów z czterech kategorii produktów: piwa i alkohole słodycze, słone przekąski oraz lody. Teksty reklam różnią się w zależności od produktu i tak np., wpisując na listę chipsy, użytkownicy zobaczą komunikat „warto spróbować z Redd’sem”; natomiast gdy na liście pojawią się lody, użytkownik zobaczy hasło „Szukasz orzeźwienia? Dopisz Redd’sa!”

Wszystkie komunikaty, wyświetlające się na liście zakupów, są w pełni klikalne. Przenoszą na dedykowany landing page, prezentujący wszystkie cztery smaki  Redd’s i umożliwiający za pomocą jednego kliknięcia dodanie ich do listy zakupów. Użytkownicy Listonic maja również możliwość łatwego przejścia na stronę www piwa, gdzie mogą poznać szczegółowe informacje na temat każdego ze smaków. Poza reklamami kontekstowymi, w aplikacji wyświetlane są również banery zachęcające do spróbowania nowego smaku piwa.

Zakupem mediów dla kampanii zajmuje się Dom Mediowy MEC, a kreacją Lubię to – Social Media Agency. Kampania potrwa do końca czerwca.