Obchody 400-lecia Tyskiego w mobile

podsumowanie-kampanii_tyskie

Początki browaru z Tych sięgają roku 1613. Z okazji 400-setnych urodzin Tyskiego, Kompania Piwowarska – właściciel marki – zaplanowała serię unikatowych wydarzeń promocyjnych
i kampanię w mobile.

Kreacje banerowe oraz teksty reklamowe wyświetlały się w aplikacji mobilnej „Listonic – Wygodna lista zakupów” w sierpniu i wrześniu. Użytkownicy mogli wybierać spomiędzy dwóch promowanych produktów: Tyskiego Klasycznego lub Gronie, które można było dodać do listy jednym kliknięciem.

Aby ułatwić użytkownikom decyzję o zakupie, walory smakowe każdego z piw zostały pokrótce opisane, zaś dla bardziej zainteresowanych udostępniono stronę, gdzie mieli szansę zapoznać się z fragmentem historii polskiego browarnictwa.

Kampania Tyskiego to już kolejne wspólne przedsięwzięcie Kompanii Piwowarskiej i Listonic. Mobilna lista zakupów, w której użytkownicy samodzielnie wpisują produkty, stanowi idealne środowisko do umieszczania reklam kontekstowych i banerowych.