Okocim Radler w aplikacjach Listonic i Moja Gazetka

Producenci piw bardzo chętnie promują swoje produkty za pośrednictwem narzędzia Grocery Magnet oraz w aplikacjach ListonicMoja Gazetka. Do takich marek jak Żywice, Tyskie, SomersbyKsiążęce dołączył niedawno Okocim Radler produkowany przez grupę Carlsberg Polska Sp. z o.o.

Wakacyjna kampania radlerów marki Okocim trwała od 20 lipca do 31 sierpnia 2018 roku. Była ona skierowana przede wszystkim do tych konsumentów, którzy zamiast tradycyjnych lagerów, częściej wybierają piwa smakowe. To właśnie z myślą o nich Carlsberg Polska wprowadził na rynek nowy smak napoju – truskawka z kwiatem lipy.

Kampanię przeprowadzono w w modelu CPM. Oznacza to, że koszt dotarcia do tysiąca odbiorców, obliczany był na podstawie liczby odsłon przygotowanych kreacji bannerowych. Były one dystrybuowane w aplikacjach Listonic oraz Moja Gazetka. Reklamy retargetowano do użytkowników, którzy byli zainteresowani zakupem takich napojów alkoholowych jak piwo, cydr lub wino.

Kampania trwała 6 tygodni. W tym czasie reklamy Okocim Radler wyświetlono ponad 3 miliony razy!