Oświetlenie Philips w aplikacji Listonic

iphone_listonic_philips

„Odkryj oświetlenie Philips LED” jest hasłem przewodnim kampanii marki Philips, która wraz z początkiem października zawitała do mobilej listy zakupów.

Celem baneru i linku tekstowego wyświetlanego w aplikacji jest wzbudzenie zainteresowania użytkowników ciepłym, białym światłem emitowanym przez energooszczędne żarówki oraz lampy Philips. Dzięki powiązaniu reklamy tekstowej z konkretnymi kategoriami produktów możliwe jest dotarcie do osób, które stoją przed dylematem wyboru właściwego typu oświetlenia.

Po kliknięciu w baner lub odnośnik tekstowy użytkownicy są przekierowywani do strony internetowej umożliwiającej nie tylko zapoznanie się z zaletami technologii stosowanej w żarówkach oraz lampach Philips, ale również zakup produktów przez Internet.

Mająca trwać przez miesiąc kampania jest doskonałym przykładem potencjału drzemiącego w aplikacji Listonic, której użyteczność pozwala na komunikowanie sie z konsumentem w momencie podejmowania przez niego decyzji zakupowej.