Październikowa kampania marki Pudliszki

iphone_listonic_pudliszki.png

Ketchup jest jednym z najstarszych sosów stołowych – jego początki sięgają XVII-wiecznych Chin, chociaż dopiero na początku XIX wieku do jego wytwarzania zaczęto stosować przecier pomidorowy.

Na polskim rynku istniej wiele marek produktujących ketchup, niemniej jednak tylko nieliczne z nich przykładają tak dużą wagę do selekcji surowca, jak robi to marka Pudliszki. Dlatego też niezwykle ucieszyło nas to, że wywodzący się z wojewódstwa wielkopolskiego przetwórca zdecydował się na przeprowadzenie kampanii reklamowej w Wygodnej liście zakupów Listonic.

Ponieważ ketchup jest produktem niezwykle często pojawiającym się na listach zakupowych oczywistym wyborem było przeprowadzenie kampanii w oparciu o baner graficzny kierowany do wszystkich konsumentów.

Pomimo niewielkiego budżetu, jaki został przeznaczony na kampanię, liczba osób dodających ketchup marki Pudliszki do list zakupowych wzrosła ponad 4-krotnie w stosunku do miesiąca poprzedniego i aż ponad 6-krotnie w stosunku do tego samego okresu w 2013 r.