Podejmij wyzwanie z Colgate

colgate_mini
Według statystyk ok. 30% Polaków cierpi na nadwrażliwość zębów. Colgate postawił wyzwanie swoim konsumentom cierpiącym na tę dolegliwość, a to wszystko również przy wsparciu aplikacji Listonic.

W ubiegłym roku firma Colgate zorganizowała kampanie promocyjną swojego produktu na nadwrażliwość zębów Colgate SENSITIVE Pro-Relief. Przyjęła ona formę konkursu – pierwszym krokiem był zakup produkt w dowolnej drogerii bądź hipermarkecie z gwarancją zwrotu. Następnie trzeba było testować produkt przez 5 dni, po czym postawić się na próbę – zjeść lub wypić coś co zwykle wywoływało nadwrażliwość. Ostatnim krokiem było zaopiniowanie skuteczności produktu poprzez formularz elektroniczny.  Prawie 3 500 osób podjęło wyzwanie. 

3-miesięczną kampanię przeprowadzono wyłącznie w formie banerowej. Dzięki przyciskowi „dodaj do listy zakupów”, użytkownicy aplikacji mogli za pomocą jednego kliknięcia dodać produkt do swojej listy zakupowej. Warto dodać, iż była to pierwsza kampania firmy Colgate wspierana przez aplikację Listonic.