„Pomysł na…” w Listonic

Winiary już od dawna dbają o to, by Polakom nie zabrakło koncepcji i składników na obiad. Swoim produktem „Pomysł na…” zachęcają do próbowania coraz to nowszych, smacznych i nieskomplikowanych potraw. Są ratunkiem dla osób, które nie potrafią lub nie maja czasu na wymyślanie posiłków, czy dla tych, którzy nie wiedzą, co przygotować na szybki obiad, przyjęcie czy romantyczną kolacje. Każdy z „Pomysłów na…” ma na opakowaniu listę potrzebnych produktów i sposób przyrządzenia posiłku. Marka ta oferuje szeroki wachlarz pomysłów na różnorodne dania; od makaronów, przez zapiekanki po potrawy mięsne.

iphone-_new_banner_1024

Od końca maja przez ponad trzy tygodnie Winiary promowały w kampanii bannerowej  na Listonic jeden ze swoich produktów „Pomysł na… Soczystego kurczaka w rozmarynie i ziołach”. Banner zawierał prezentację produktu oraz button „Spróbuj”, który przenosił na stronę klienta „Jeden POMYSŁ, dwa przepisy”, zawierającą film ze sposobem wykorzystania produktu w dwóch możliwościach.

Promowanie tego produktu na mobilnej liście zakupów Listonic jest całkiem trafną ideą, gdyż jak było wcześniej wspomniane, może trafić do zabieganych czy zapracowanych ludzi, którym można podsunąć pomysł na coś, o czym w ogóle nie myśleli.