Produkty SC Johnson w aplikacji Listonic i na platformie Grocery Magnet

Reklamy na platformach Listonic oraz Grocery Magnet weszły w skład większych działań marketingowych marki SC Johnson. W tym samym czasie przeprowadzono trzy duże akcje promocyjne, które w sumie pozwoliły dotrzeć do niemal miliona odbiorców.

Kampanie reklamowe obejmowały ekspozycję produktów marki Kiwi oraz Glade a także zachęcały do udziału w loterii SC Johnson. Dzięki szerokim możliwościom optymalizacji i szybkiej realizacji założonych celów, przeprowadzenie trzech akcji jednocześnie nie stanowiło żadnego problemu.

Kampania reklamowa produktów Glade wystartowała 4 października 2017 roku na platformie Listonic. Bannery kierowane były do użytkowników, którzy dodawali do swoich list zakupów produkty z kategorii chemia gospodarcza i środki czystości. W ciągu miesiąca, reklamę wyświetlono blisko 300 tysięcy razy. W podobny sposób, przez nieco ponad 3 tygodnie, promowano produkty Kiwi. Reklamy dotarły do przeszło 170 tysięcy osób.

Najlepsze efekty przyniosły jednak działania promocyjne konkursu. Oprócz reklam na platformie Listonic wykorzystano również narzędzie Grocery Magnet gdzie przeprowadzono kampanię w modelu CPC. Dzięki niej udało się dotrzeć do 1,5 miliona użytkowników. Działania na Listonicu pomogły podwyższyć świetny wynik do niemal 2 milionów.