Promowanie sieci handlowych w aplikacjach i Grocery Magnet [Tesco, Kaufland, Hitpol, Biedronka, cosdlazdrowia.pl]

Aplikacja gazetkowa Moja Gazetka to świetne miejsce do promowania sieci handlowych. Szeroka gama sklepów i ich gazetek zakupowych pozwala sieciom na dotarcie bezpośrednio do osób zainteresowanych zakupami w ich marketach. Z aplikacji jako miejsca do promowania swoich marek skorzystały w tym roku Tesco, Kaufland i Hitpol.

Kampanie realizowane dla Brytyjskiej sieci handlowej Tesco realizowane były w miesiącach czerwiec i lipiec. Wykorzystane banery Tesco co przełożyły się na zwiększenie zainteresowania zakupami w tym sklepie.

Miesiąc wrzesień zaowocował dwoma kampaniami sieci handlowych. Niemiecki lider supermarketów Kaufland oraz Polskie delikatesy Hitpol pokazały swoje banery w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka. To nie pierwsza udana kampania z Kauflandem, sprawdź jak to wyglądało w 2017 roku.

W roku 2019 rozpoczęliśmy współpracę z aplikacją dietową Fitatu. Promowaliśmy na niej sklep internetowy ze zdrową żywnością cosdlazdrowia.pl. Jest to e-commerce w którym znajdziesz zdrowe i nieprzetworzone produkty żywnościowe oraz naturalne kosmetyki. Okres trwania kampanii reklamowej przypadł na miesiące sierpień i wrzesień.  

To nie pierwszy sklep internetowy który promowaliśmy, sprawdź jak zrobiliśmy to z Frisco.

Dodatkową platformą promowania w sieci jest Grocery Magnet pozwalająca na realizowanie kampani w internecie. Nastawiona jest na targetowanie osobom zainteresowanym kulinariami, zakupami i produktami FMCG. Na początku roku 2019 prowadziliśmy kampanie reklamową dla sieci handlowej Biedronka. Promowaliśmy Włoski Tydzień produktów marki Biedronka.

Realizowane przez nas kampanie sieci handlowych są kierowane bezpośrednio do osób planujących zakupy. We współpracy Mojej Gazetki z naszą platformą Grocery Magnet trafiamy do klientów w odpowiednim momencie ścieżki zakupowej i planowania przyszłych wydatków.

Sprawdź jaką ofertę możemy przygotować dla Ciebie. Napisz do nas ;)