Real Time Marketing dla marki Knorr na Grocery Magnet

Każdy ciepły dzień to znakomita okazja do grillowania. Z takiego założenia wyszliśmy realizując kampanie dla marki Knorr, która bazowała na geolokalizacji i aktualnych warunkach pogodowych. Kiedy w określonym województwie słupek rtęci przekraczał granicę 20 stopni, w sieci pojawiały się odpowiednie kreacje zachęcające do udziału w grillowym konkursie.

Okazuje się, że Real Time Marketing nie jest dziedziną zarezerwowaną wyłącznie dla mediów społecznościowych. Kreatywny pomysł na kampanię konkursową promującą produkty marki Knorr, Hellmann’s oraz Tortex udowadnia, że Grocery Magnet to platforma o wyjątkowych możliwościach.

Cała akcja trwała od 16 kwietnia do 15 czerwca 2018 roku. Bannery przygotowane na potrzeby konkursu zostały zaprogramowane w oparciu o algorytmy, które połączono z informacjami o pogodzie w poszczególnych regionach naszego kraju. Dzięki temu, odpowiednie kreacje były wyświetlane w internecie tylko wtedy, kiedy w danym miejscu temperatura przekraczała 20 stopni Celsjusza. Akcja miała zachęcić konsumentów do udziału w konkursie, gdzie główną nagrodą była własna działka.

Real Time Marketing na Grocery Magnet okazał się strzałem w dziesiątkę. Kampania osiągnęła rewelacyjne wyniki docierając do ponad 4 milionów internautów.