Rebranding marki Redd’s – Listonic sprawdzonym kanałem promocji

redds_graf

Kompania Piwowarska od kwietnia rozpoczęła rebranding marki Redd’s. Użytkownicy mobilnej listy zakupów mogą zobaczyć jej nowe, odmienione oblicze. Zasmakujące!

Planujesz rebranding swojej marki i szukasz efektywnych kanałów promocyjnych dla takiej kampanii? Jak pokazuje kolejna tego typu kampania, tym razem marki Redd’s, Listonic to dobre narzędzie do wsparcia takich działań. Na mobilnych listach zakupów nasi użytkownicy mogą zobaczyć baner reklamowy z nowym designem marki. Po kliknięciu w niego, przekierowani są na przygotowaną pod kampanie stronę mobilną, gdzie już w pełnej okazałości można pokazać produkt.

Rebranding marki Redd’s nie tylko skupiał się na zmianie designu. Odświeżenie wizerunku to kontynuacja prac nad produktem i zmianami w jego recepturze.

Listonic to narzędzie przy pomocy którego można w nowy, niestandardowy sposób zwrócić uwagę na dany produkt w momencie planowania zakupów, jak również w samym momencie dokonywania zakupów. Czego chcieć więcej?