Reklama kosmetyków Tołpa dotarła do miliona internautów!

Jesienią 2018 roku, do grona naszych klientów korzystających z platformy Grocery Magnet dołączyła firma Tołpa. Dzięki reklamie kontekstowej i odpowiedniemu targetowaniu przygotowanych bannerów, kampania polskich kosmetyków dotarła do niemal miliona internautów!

Akcja promocyjna marki Tołpa trwała od 24 września do 25 listopada 2018 roku. Ponieważ animowane grafiki promocyjne, przygotowane na potrzeby kampanii, miały zachęcać klientów do interakcji z kreacją (a tym samym odebrania 30-procentowej zniżki), klient zdecydował się na rozliczenie w modelu CPC. Zakłada on, że opłacie podlegają tylko kliknięcia w bannery, a nie same wyświetlenia.

Grocery Magnet oferuje szereg gotowych pakietów tematycznych, które pozwalają dotrzeć z reklamą do konkretnych grup odbiorców. W tym przypadku, klient postawił na rodziny i matki z dziećmi. Odpowiednie targetowanie zapewniło nam wysoki współczynnik klikalności, a liczba wszystkich widzialnych odsłon bannerów wyniosła prawie milion!