Reklama w Fitatu – połączenie sił TylkoFMCG z aplikacją dietową.

Aplikacje zakupowe pod szyldem TylkoFMCG to aż, 6 Mln instalacji, 1,6 Mln MAU na Świecie, z czego 850 000 konsumentów w Polsce. Teraz nasze biuro reklamowe TylkoFMCG rozszerza współpracę z aplikacją dietetyczną Fitatu.

 

Fitatu idealnie wpisuje się w kanon branży FMCG. Jest to prosty kalkulator kalorii połączony ze sprawnym układaniem spersonalizowanej diety. Oferta biura reklamy TylkoFMCG poza reklamami na listach zakupów Listonic, w gazetkach w aplikacji Moja Gazetka oraz sieci reklamowej Grocery Magnet, powiększa się o nową grupę użytkowników aplikacji Fitatu.


Reklamy w Listonic, Mojej Gazetce, Fitatu oraz Grocery Magnet to 6 Mln instalacji, 1,6 Mln MAU na Świecie

Fitatu w swojej aplikacji dociera najszerzej do młodego pokolenia, ponad 80% to osoby w przedziale wiekowym 18-24 lata oraz 25-34 lata.

Nowe miejsce dla banerów reklamowych oferuje zasięg aż 300 000 konsumentów w miesiącu w Polsce. Podział płci użytkowników rozkłada się równomiernie 47% to kobiety, pozostałe 53% to mężczyźni. Jest to najlepsza grupa docelowa interesująca się technologią, aktywnym i zdrowym stylem życia. Dzięki temu docieramy do najbardziej zaangażowanego w nowinki pokolenia.

 

Użytkowników Fitatu wyróżnia:

  • Zwiększona świadomość zdrowego żywienia- użytkownicy rozumieją potrzebę liczenia makroelementów, zwracają uwagę na zawartość błonnika, witamin oraz składników mineralnych
  • Uprawianie sportu
  • Nie lubią mieć narzuconego jadłospisu, lubią elastyczność
  • Lubią dodawać swoje autorskie potrawy
  • Lubią szczegółowe dane, zwracają uwagę na detale

Głównymi powodami do instalacji aplikacji Fitatu jest:

  • Kontrola swojej diety
  • Chęć schudnięcia i kontroli spożywanych kalorii
  • Kontrola spożywanego białka, tłuszczy oraz węglowodanów
  • Chęć uzupełnienia treningu o odpowiednią dietę

               

Banery reklamowe oferowane przez TylkoFMCG widoczne są już na panelu startowym aplikacji Fitatu. Banner, to maksymalny zasięg promocji i skuteczna prezentacja produktu . Reklamy sprawdzają się szczególnie dobrze przy kampaniach informujących o konkursach, akcjach promocyjnych i nowych produktach. Dowiedz się więcej o reklamach w Listonic, Mojej Gazetce, Grocery Magnet oraz Fitatu.

 


Przykładowy baner w aplikacji Fitatu

 

Przedstawiamy przykładowe formaty reklam w aplikacji Fitatu:

Za mały zasięg? Mamy też Grocery Magnet: video i display kierowane do 1-6 Mln osób odpowiadających za zakupy w swoich domach.