fbpx
Odpowiadamy na wszystkie pytania - zadzwoń 42 235 36 38

Reklama w aplikacji do liczenia kalorii.

Pierwsze miejsce pod względem zasięgu wśród aplikacji dietowych.

Fitatu to aplikacja, w której konsumenci liczą kalorie i dbają o swoją dietę. Aktywny użytkownik ma 2-3 kontakty z aplikacją dziennie na sumę 8:30 minuty.

Fitatu to największa baza produktów i potraw z Polski moderowanych przez dietetyków.

  • 91% produktów na rynku,
  • co miesiąc rośnie o 100 000 nowych.

Fitatu to kontrola diety i makroelementów

PONAD 3 MLN pobrań
300 000 konsumentów w miesiącu w Polsce

Reklama w Fitatu to wpływ na decyzje zakupowe klientów, którzy dbają o siebie:

  • większość użytkowników Fitatu ma współczynnik BMI w normie, są to osoby, które chcą cały czas dbać i poprawić swoją dietę i zdrowie,
  • użytkownicy uprawiają dużo sportu i cechują się zwiększoną świadomością zdrowego żywienia.

Banner, to maksymalny zasięg promocji i skuteczna prezentacja produktu:

Bannery w Fitatu są ~35% większe niż tradycyjne.

Opcje targetowania: miasto, województwo.

Demografia

Użytkownicy Fitatu:
są w wieku25-44 lata (52%) oraz 18-24 (35%)
53% to kobietyi 47% to mężczyźni
uprawiają dużo sportu, dbają o siebie i chcą schudnąć
Warszawa to30%
wyższe wykształcenie