Rekordowo długa kampania marki Lidl na Grocery Magnet

Na początku 2018 roku swoją przygodę z platformą Grocery Magnet rozpoczęła marka Lidl. Niemiecka sieć sklepów dyskontowych zapoczątkowała jedną z najdłuższych kampanii w modelu CPC jaką kiedykolwiek przeprowadzono za pomocą tego narzędzia.

Kampania marki Lidl przedłużana jest co miesiąc od początku 2018 roku. Jej głównym zadaniem jest informowanie klientów o nowych promocjach w sklepach należących do niemieckiej sieci. Kreacje przygotowywane w ramach akcji dotyczą najczęściej konkretnych produktów, które w danym okresie czasu dostępne są w atrakcyjnej cenie. Do tej pory, bannery reklamowe promowały między innymi: produkty spożywcze, sprzęt AGD, wyposażenie wnętrz oraz cyfrową wersję gazetki Lidl z pełną ofertą sklepu.

Akcja realizowana przez Lidl skierowana jest do osób, które przeglądają w internecie przepisy kulinarne. Klienet zrezygnował ze szczegółowego targetowania, chcąc tym samym dotrzeć do jak największego grona odbiorców. Dzięki temu, co miesiąc, strona internetowa marki Lidl rejestruje około 25 tysięcy unikalnych wejść pochodzących z kliknięć w reklamy wygenerowane za pomocą Grocery Magnet.