Romania Agricola z kampanią w Grocery Magnet na terenie Rumuni

Po udanych działaniach marketingowych na rynku litewskim dla firmy Kauno Grūdai, Grocery Magnet rozszerza swoją międzynarodową działalność o kolejny kraj. W pierwszym kwartale 2018 roku, na zlecenie agencji reklamowej reprezentującej markę Romania Agricola zrealizowano displayową kampanię na terenie Rumuni.

W dniach 26.02-20.03 2018 roku, polska firma Listonic, czyli twórcy narzędzia Grocery Magnet, zrealizowała kampanię reklamową dla rumuńskiego przetwórcy żywności. Działania marketingowe w całości zaplanowano pod kątem konsumentów mieszkających w Rumuni. Produktem, który promowały dedykowane kreacje był kurczak Puiul Fericit.

Grupą docelową akcji promocyjnej firmy Romania Agricola były kobiety w wieku od 25 do 55 lat poszukujące w internecie przepisów na dania z kurczakiem. Dedykowane, animowane bannery wyświetlane były na stronach z przepisami kulinarnymi, które swoją tematyką wpisywały się w target kampanii. W ciągu nieco ponad 3 tygodni kreacje stworzone dla marki Agricola wyświetlono ponad 2 miliony razy. Dobre wyniki kampanii zachęciły klienta do przedłużenia działań promocyjnych i rozszerzenia ich o kolejne produkty.

Kampania kurczaka Puiul Fericit na rynku rumuńskim to kolejny zagraniczny sukces Grocery Magnet. Międzynarodowa ekspansja firmy Listonic obejmuje już między innymi Litwę, Holandię i Hiszpanię.