Rynek czekolady – marki, które najczęściej planujemy kupić

2359016456_948088ffef_z

Analiza list zakupowych użytkowników Listonic pokazała, iż spośród znanych marek czekolady na rynku Polskim najczęściej pojawiającą się marką jest Milka. 

Według raportu KPMG, dotyczącego rynku słodyczy w Polsce, aż 91% Polaków kupuje słodycze i dla większości konsumentów są one stałym elementem diety. Skłoniło nas to do przeanalizowania, która marka czekolady pojawia się najczęściej na listach zakupowych naszych użytkowników. Okazało się, iż z ponad 50% udziałem wszystkich wpisów z określoną marką czekolady na pierwszym miejscu plasuje się Milka. Drugą w tabeli jest marka Wedel (18,64%) a ostatnią na podium – Lindt (8,44%).

Obecność marek czekolady na mobilnych listach zakupów.

Marka Proc. udział
Milka  50,05%
Wedel 18,64%
Lindt 8,44%
Alpen Gold 7,71%
Wawel 7,29%
Goplana 3,82%
Terravita 2,78%
Schogetten 1,27%

Źródło: