Saturn na Grocery Magnet: Dwa i pół miliona wyświetleń w tydzień!

Do grona użytkowników platformy Grocery Magnet dołączyła kolejna sieć sklepów. Tym razem była to niemiecka marka Saturn (obecnie MediaMarkt) specjalizująca się w sprzedaży sprzętu RTV i AGD.

Kampania przygotowana na potrzeby sieci „elektromarketów” trwała od 15 do 22 lutego 2018 roku. Działania reklamowe prowadzone były w modelu CPM z wykorzystaniem narzędzia Grocery Magnet. Pozwoliło ono w łatwy sposób dotrzeć do internautów, którzy przeglądają w sieci przepisy kulinarne. Kreacje przygotowane na potrzeby akcji promowały przydatne produkty RTV i AGD od takich producentów jak Philips lub Electrolux. Chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców, klient nie zdecydował się na zawężanie grupy docelowej.

Akcja w której wykorzystano bannery horyzontalne i wertykalne o różnych rozmiarach zakończyła się dużym sukcesem. W ciągu tygodnia reklamy wyświetlono ponad 2,5 miliona razy!