Kolejna udana kampania dla S.C. Johnson na Grocery Magnet

Udana kampania konkursowa produktów Glade zaowocowała przedłużeniem współpracy z S.C. Johnson na kolejne akcje. Tym razem akcja dotyczyła środków czystościowych marki Pronto, Duck i Mr Muscle.

Konkurs „Rodzinna Loteria” rozpoczął się 26 marca i trwał do 30 kwietnia 2018 roku. Konsumenci, którzy w tym okresie kupili produkty marki Pronto, Duck lub Mr Muscle, mogli wygrać zestawy środków czystości lub bony na kwotę 1500 złotych. Można je było zrealizować w sieci sklepów RTV Euro AGD.

Kampanię przeprowadzono w modelu CPC za pomocą narzędzia Grocery Magnet. Kreacje bannerowe były wyświetlane osobom posiadającym dzieci, dbającym o dom i decydującym o codziennych zakupach. Precyzyjne targetowanie zaowocowało bardzo dobrymi wynikami akcji. Tylko za pomocą reklamy w Grocery Magnet, „Rodzinna Loteria” dotarła do przeszło 2 milionów użytkowników.