S.C. Johnson promuje swoją loterię za pomocą Grocery Magnet!

Aby skutecznie dotrzeć do internautów z określonej grupy docelowej, firma S.C. Johnson wykorzystała platformę Grocery Magnet do promocji kampanii konkursowej marki Glade.

Akcja promocyjna trwała od 1 do 24 kwietnia. Dedykowane kreacje bannerowe promowały loterię, w której codziennie można było wygrać kamery GoPro HERO 5 BLACK oraz zestawy świec zapachowych i odświeżaczy powietrza. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło kupić dowolny produkt marki Glade i zarejestrować paragon za pośrednictwem wiadomości SMS lub dedykowanego formularza.

Kampania rozliczana była w modelu CPC. Platforma Grocery Magnet pozwoliła dokładnie określić grupę docelową użytkowników, którym były wyświetlane reklamy. W tym przypadku były to rodziny z dziećmi, osoby decyzyjne, dbające o dom i odpowiedzialne za zakupy. Dokładne targetowanie kampanii pozwoliło dotrzeć do przeszło miliona konsumentów.