„Smaczna Strona” Tesco i Grocery Magnet™. Case study

Klient: TESCO POLSKAtylko-fmcg-mockup_tesco2

Realizacja:

Cel: Sprowadzenie wysokiej jakości ruchu na stronę z przepisami Tesco: Smaczna Strona. Skupialiśmy się na niskich wskaźnikach Bounce Rate i dobrym czasie spędzonym na stronie.

Opis: Kampania w tradycyjnym Internecie z wykorzystaniem bannerów retargetowanych na podstawie przeglądanych przepisów. Bannery wyświetlane były w grudniu 2014r. w sieci Google, Adexon oraz na YouTube i Facebook.

Kampania składała się z trzech tematycznych części:

  • Promocji przepisów świątecznych,
  • Promocji przepisów na wypieki,
  • Promocji przepisów na napoje.

Pracowaliśmy na kilkudziesięciu kreacjach, bardzo szerokim inventory i analizowaliśmy ruch 10 mln UU. Dobór ludzi z wysokim prawdopodobieństwem zainteresowania tematem kampanii i fakt, że w czasie trwania akcji intensyfikowaliśmy emisję na dające najlepsze efekty kreacje oraz inventory, przyczyniły się do rekordowych wyników kampanii.

Efekt:

  • Przepisy na Święta:
    • Bounce Rate: 21%,
    • Średni czas spędzony na stronie: 5 min 27 sek.,
    • Średni CTR bannerów: 0,11%.
  • Przepisy na ciasta:
    • Bounce Rate: 16%,
    • Średni czas spędzony na stronie: 2 min 21 sek.,
    • Średni CTR bannerów: 0,13%.
  • Przepisy na napoje:
    • Bounce Rate: 29%,
    • Średni czas spędzony na stronie: 2 min 06 sek.,
    • Średni CTR bannerów: 0,8%.

Uwagę zwraca fakt, że strona jest ładna, ma bardzo dobre zdjęcia i ciekawe przepisy.
W trakcie kampanii nie miała stronicowania, ale infinite scroll, co prawdopodobnie miało wpływ na niezwykle niski współczynnik odrzuceń.

tylko-fmcg-mockup_tesco1Autor: Kamil Janiszewski