Grocery Magnet po raz kolejny pomogło dotrzeć do klientów firmy Mlekpol

Na przełomie wiosny i lata 2018 roku, firma Mlekpol przeprowadziła szereg udanych kampanii marketingowych na platformie Grocery Magnet. W listopadzie, producent mleka Łaciate postanowił ponownie zaufać naszym sprawdzonym algorytmom targetowania treści. Tym razem, promowanym produktem była śmietanka.

Kampania, stworzona z myślą o osobach, które szukają w sieci kulinarnych inspiracji, odbyła się pomiędzy 26 listopada, a 16 grudnia 2018 roku. Algorytmy Grocery Magnet pozwoliły dotrzeć do konsumentów, którzy przeglądają w Internecie strony internetowe z przepisami. Szczegółowe mechanizmy targetowania pozwoliły zawęzić grupę docelową do tych osób, które  mogą potrzebować śmietanki o 36-procentowej zawartości tłuszczu.

Po raz kolejny, klient postawił na sprawdzony model vCPM. Dzięki takiemu rozwiązaniu, klient może mieć pewność, że reklama za którą zapłacił, była widoczna co najmniej przez 2 sekundy. Gwarancją skuteczności są również kreacje bannerowe przygotowane zgodnie ze Standardami i Zaleceniami dla Reklamy Display opracowanymi przez IAB.

W ciągu niespełna miesiąca, przeszło 10 tysięcy internautów kliknęło w bannery reklamowe przygotowane na potrzeby akcji!