Długofalowa współpraca marki Somersby z platformą Listonic

 

Na przełomie wiosny i lata 2018 roku  przeprowadzono jedną z najdłuższych kampanii reklamowych w historii platformy Listonic. Musujący napój piwny Somersby o smaku arbuza promowany był na listach zakupów i w gazetkowej sekcji aplikacji przez równe 5 miesięcy!

Kampania reklamowa arbuzowego Somersby rozpoczęła się 1 maja i trwała aż do 31 sierpnia 2018 roku. Jak nie trudno się domyślić, był to okres w którym orzeźwiające, gazowane napoje sprzedają się najlepiej. Promocja na platformie Listonic, bazująca na apetycznych kreacjach utrzymanych w letnim klimacie, na pewno wielokrotnie przyczyniła się do podjęcia decyzji o zakupie Somersby podczas wizyty w sklepie i kontroli stworzonej wcześniej listy zakupów.

Na potrzeby akcji przygotowano dwa rodzaje bannerów promocyjnych. Większe kreacje stworzono z myślą o gazetkowej części aplikacji, gdzie grafika pojawiała się w kategorii „piwo” wśród ofert różnych sieci handlowych. Nie zabrakło też tradycyjnych bannerów wyświetlanych na liście zakupów. Kampania nie była targetowana na żadną konkretną grupę docelową a mimo to zanotowała bardzo dobre wyniki. W ciągu 5 miesięcy reklamy Somersby wyświetlono w aplikacji Listonic ponad 1,5 miliona razy. Kampania rozliczana była w modelu CPM.