Storck z mobilną reklamą Merci

Hasłem „Dla Najważniejszej Osoby na świecie” Merci przypomina użytkownikom Listonic o zbliżającym się Dniu Matki. Konsumentom planującym zakupy wyświetla się reklama zachęcająca do zakupu bombonierki Merci.

Od 11 maja trwa kampania reklamowa pralin Merci. Komunikat pojawia się pod listą zakupów w telefonie. Każdy konsument, który robi zakupy przy pomocy mobilnej aplikacjiListonic, zobaczy reklamę zachęcającą do podarowania najbliższej osobie smakołyku od Storck. Po kliknięciu w reklamę, aplikacja wyświetli stronę promocyjną umożliwiającą automatyczne dodanie produktu do listy zakupów. Dzięki temu, w łatwy i szybki sposób, zapiszemy czekoladki na liście zakupów oraz sprawdzimy aktualne promocje Merci wgazetkach hipermarketów współpracujących z Listonic.

Przycisk „Dodaj do listy zakupów” umieszczony na stronach internetowych, banerach reklamowych czy folderach PDF umożliwia impulsywną reakcję konsumenta na komunikat reklamowy oraz szybkie zapisanie produktu na liście zakupów. Przyciski umieszczone są także na stronach internetowych z produktami takich marek jak Frosta czy Oshee.