Tyskie Grill – Listonic i Kompania Piwowarska znowu łączą siły

Kompania Piwowarska już od 4 lat reklamuje swoje brandy piwne w Listonic. Tym razem, aplikacja umożliwiająca proste tworzenie list zakupów była wsparciem dla wiosennej kampanii piwa Tyskie.

Podczas tegorocznej akcji, klient zdecydował się wykorzystać takie formaty jak bannery, reklamy tekstowe oraz podpowiedzi w wyszukiwarce. Kampania w aplikacji Listonic trwała od kwietnia do czerwca 2017 roku. Odpowiednio dopasowane linki wyświetlały się przy produktach i kategoriach powiązanych z wiosennymi wypadami na grilla. Były to m.in.: piwo, cydr, wino, wódka, chipsy, burger, stek, grill, kurczak, kiełbasa, węgiel, rozpałka, tacki ketchup, musztarta itp.

Działania realizowane na platformie Listonic były częścią szeroko zakrojonej akcji przygotowanej z myślą o rozpoczęciu sezonu grillowego. Początek wiosny to idealny czas na dotarcie do konsumentów z produktami, które można wykorzystać podczas wspólnego spożywania posiłków i picia napojów na łonie natury. W tym roku, w ramach promocji Tyskie połączyło siły z marką Kamis organizując wspólnie loterię grillową.