Udana kampania dla marki Siemens zrealizowana przy użyciu Grocery Magnet

Pod koniec 2017 roku do naszego grona klientów korzystających z platformy Grocery Magnet dołączyła marka Siemens. Podczas kampanii promowano ekspresy do kawy.

Przygotowane kreacje miały zachęcić internautów do kliknięcia w banner promujący ekspresy do kawy produkowane przez Siemensa.

Akcję reklamową skierowano do internautów, którzy przeglądają w sieci strony z przepisami kulinarnymi. Kreacje, które przygotowano na potrzeby kampanii miały na celu zachęcenie konsumentów do zapoznania się z ekspresami ciśnieniowymi marki Siemens. Kupując określone produkty można było liczyć na zwrot części wydanych pieniędzy.

Kluczem do sukcesu kampanii było odpowiednie targetowanie reklam. Kreacje wyświetlane były obok przepisów kulinarnych w których skład wchodziły produkty z tzw. półki „premium”. W ten sposób łatwiej było dotrzeć do konsumentów, którzy mogli pozwolić sobie na zakup ekspresu do kawy.