Udana kampania dla marki Wedel w modelu RTB

Po udanej kampanii „Ptasie Mleczko® na Dzień Matki”, firma Wedel po raz kolejny zaufała marce Listonic i Grocery Magnet. Tym razem, bannery reklamowe, pojawiające się na stronach internetowych poświęconych gotowaniu, przekierowywały do strony internetowej „W kuchni z Wedlem”.

Wedel współpracuje z platformami ListonicGrocery Magnet od 2014 roku. Do tej pory, podczas akcji promujących Ptasie Mleczko® oraz desery i praliny, wykorzystywano głównie bannery i reklamy tekstowe na listach zakupów. W tym roku Wedel postawił na kampanię w modelu RTB.

Akcja trwała od 1 do 30 czerwca 2017 roku i była kontynuacją działań, które rozpoczęto w maju. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu, udało się dotrzeć do nieomalże 300 tysięcy unikalnych użytkowników. Kampanię charakteryzowały bardzo dobre parametry CTR.

Celem akcji reklamowej była promocja strony internetowej „W kuchni z Wedlem”. Oprócz przepisów na słodycze, które w oczywisty sposób kojarzą się z czekoladą, serwis oferuje też wiele oryginalnych opisów potraw, które w niebanalny sposób łączą produkty Wedla z wytrwaną kuchnią.