Udana kampania w Grocery Magnet dla litewskiej firmy Kauno Grūdai

Grocery Magnet to narzędzie, które docenili nie tylko polscy marketerzy szukający skutecznej reklamy dla branży FMCG. Litewska firma Kauno Grūdai zdecydowała się wykorzystać bannery przy okazji kampanii jogurtów Activus.

Przeprowadzona na Litwie akcja promocyjna realizowana w modelu RTB trwała od 4 do 30 listopada 2016 roku. Przez niemal miesiąc udało się dotrzeć do przeszło 200 tysięcy unikalnych użytkowników.

Kampania skierowana była do osób w wieku od 25 do 40 lat. Priorytetem były dla klienta wyświetlenia oraz kliknięcia w reklamę. Klient chciał trafić do osób aktywnych, które nie mają czasu na gotowanie, ale jednocześnie bardzo dbają o zdrowe odżywianie i lubią testować nowe produkty. Dzięki narzędziu Grocery Magnet bannery dotarły do właściwej grupy docelowej.

Bartłomiej