Udana kampania wizerunkowa serów Serenada na Grocery Magnet

We wrześniu na platformie Grocery Magnet Listonic przeprowadził kampanię wizerunkową dla Spółdzielczej Mleczarni Spomlek, producenta serów Serenada.

Akcja promocyjna trwała dwa tygodnie: od 4 do 18 września 2017 roku. Odpowiednie bannery, odsyłające na stronę internetową www.serenada.com.pl, wyświetlały się osobom, które przeglądały w sieci przepisy kulinarne. Akcja była nastawiona na zaznaczenie obecności marki Serenada wśród internautów zainteresowanych gotowaniem. Bannery promowały szeroki asortyment żółtych serów, które produkuje Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek.

W ciągu 2 tygodni kampania dotarła do blisko 1,9 miliona unikalnych użytkowników. Udało się osiągnąć bardzo dobre wyniki CTR, dzięki czemu klient zdecydował się na kontynuację działań w ciągu kolejnych tygodni.