USP Zdrowie w trosce o użytkowników Listonic

manti_graf

Kampania reklamowa marki Manti oraz Verdin dowodzi, iż reklama w Listonic nie jest zarezerwowana wyłącznie dla sektora FMCG.

Kwietniowa, 2-tygodniowa kampania USP Zdrowie pokazała, iż reklama leków dostępnych bez recepty (OTC) na mobilnej liście zakupów świetnie się sprawdza. Linki tekstowe wchodzące w skład kampanii dopasowano do produktów, które wywołują dolegliwości zwalczane przez dany lek.

Dla przykładu: dla leku Manti, który ma zwalczać problemy ze zgagą, wyodrębniono takie słowa jak: pizza, chili czy wino. Natomiast dla suplementu diety Verdin, który zwalcza uczucie ciężkości po jedzeniu, dopasowano frazy takie jak: sos, zioła prowansalskie czy chipsy.

W obu tych przypadkach linki tekstowe prowadziły na specjalnie przygotowany landing page produktu. Ponadto dla zwiększenia skuteczności, przekaz reklamowy dopełniono wyświetlaniem banerów reklamowych pokazujących packshot oraz logo.

Warto nadmienić, iż była to pierwsza kampania leków bez recepty (OTC) na mobilnej liście zakupów.