Kampania Victoria Cymes z Weroniką Książkiewicz na platformie Listonic

W ramach kampanii promującej produkty marki Victoria Cymes, oznaczone certyfikatem „Jakość i Tradycja” oraz Europejskim Certyfikatem Żywności Ekologicznej, w aplikacji Listonic pojawiły się dedykowane bannery promocyjne.

Akcja, której ambasadorką została aktorka Weronika Książkiewicz, wystartowała w grudniu 2017 roku. Od 26 stycznia do 31 marca 2018 roku w akcję zaangażowana była aplikacja Listonic. Na potrzeby kampanii przygotowano 3 animowane bannery reklamowe, które przekierowywały ruch na fanpage w serwisie Facebook oraz specjalnie przygotowaną stronę internetową swiezesoki.pl. Zaprojektowane kreacje promowały świeże soki na bazie marchwi.

Działania na platformie Listonic rozliczane były w modelu CPM. W ciągu niespełna dwóch miesięcy, animowane bannery reklamowe wyświetlono przeszło 200 tysięcy razy. Obejrzało je ponad 100 tysięcy unikalnych użytkowników.

Ze względu na edukacyjny aspekt kampanii i posiadany Europejski Certyfikat Żywności Ekologicznej, akcja promocyjna świeżych soków owocowo-warzywnych była współfinansowana przez Unię Europejską.