W Listonic akcja Pedigree ”Kup Dentastix®, weź udział w loterii!” i wygraj nagrodę dla swojego pupila

Zapewne każdy słyszał powiedzenie, że „pies jest najlepszym przyjacielem człowieka”, a każdy kto posiada psa może te słowa potwierdzić.  Przyjmując, że przyjaciel to istota pozostająca z nami w bliskich, serdecznych relacjach, okazująca sympatię. To ktoś, komu możemy zaufać i ktoś, kto nam ufa. To ktoś, za kim się tęskni. Każdy psiarz zaświadczy, że właśnie takie cechy opisują ich relację ze swoim pupilem. Dlatego każdy, który otrzymał od swojego psa bezgraniczną miłością i wiernością chce jak najlepiej o niego zadbać.

Marka Pedigree wychodzi właścicielom psów naprzeciw, tworząc swoje produkty z wielką starannością i solidnością, by jak najlepiej dbać o zdrowie i żywienie naszych pupili.

iphone-tekstowa_new_1024

W miesięcznej kampanii Pedigree na mobilnej liście zakupów Listonic, która zaczęła się pod koniec czerwca można było skorzystać z promocji i wygrać nagrodę dla swojego zwierzaka.

Reklama pokazywana była na bannerze targetowanym po produktach dla psów, które pojawiły się na listach zakupowych Listonic na pół roku wstecz.  Drugą formą prezentowania kreacji był link tekstowy, składający się z jednego copy : ”Kup Dentastix®, weź udział w loterii!”, dostosowany do słów kluczowych związanych z produktami żywieniowym oraz przyborami dla psów.

Oba typy reklamy prowadziły do landing page informującego o zasadach promocji, tj. o konieczności zakupu produktu DentaStix®, a następnie zarejestrowaniu paragonu na stronie klienta. Kolejno, spośród zgłoszeń losowano troje zwycięzców, którzy mieli szanse na nagrodę w postaci rocznej opieki weterynaryjnej dla swojego psa.

Landing page zawierał button „dowiedz się więcej”, który przenosił na stronę klienta, zawierającą wszelkie informacje dotyczące promocji.

iphone-landing_new_1024 (1)

Była to pierwsza kampania tej marki w Listonic.