Wakacyjne kampanie z piwami w Mojej Gazetce i Listonic [Okocim, Lech, Warka]

Najlepsza w Polsce aplikacja zakupowa Listonic oraz aplikacja gazetkowa Moja Gazetka to dobre miejsce do promowania marek produktów FMCG. Czas spędzony na planowaniu zakupów z Moją Gazetką oraz chwila w której użytkownik spaceruje po sklepie z listą zakupów Listonic to idealny moment w ścieżce zakupowej by naprowadzić klienta na swój produkt.

W nasz aplikacji zakupowej Listonic promowaliśmy marki Okocim Radler, Lech Free oraz Warka Radler. Rosnąca popularność piw niskoprocentowych powoduje coraz częstsze reklamowanie ich przez producentów. Jeśli chcesz poczytać więcej na temat piw bezprocentowych zapraszamy do artykułu Piwa bezalkoholowe podbijają świat.

Kampanie reklamowe Lecha Free realizowane były w miesiącach kwiecień, maj, czerwiec. Kreacje wykorzystane w promocji wpłynęły na wzrost ilości dodań produktu do list zakupowych. 

Produkt Warki Radler promowany był w naszej aplikacji zakupowej w miesiącach kwiecień, maj, czerwiec. Zastosowany był przycisk bezpośrednio dodający produkt z baneru na listę zakupów. Bardzo wygodna forma baneru i długi okres kampanii przyczyniły się to do wzrostu ilości dodań na listach zakupów produktów marki Warka.

W naszych aplikacjach i platformach wielokrotnie już prowadziliśmy kampanie reklamowe piw i alkoholi różnych marek. W tym ŁomżaKompanie PiwowarskąLech Ice czy Somersby.

Kampania reklamowa produktu Okocim Radler realizowana była w aplikacji gazetkowej Moja Gazetka oraz w Listonic. Okres jej trwania przypadł na lipiec i sierpień, miesiące największej sprzedaży piw bezalkoholowych. Baner wykorzystywany w kampanii posiadał funkcjonalny przycisk dodania produktu do listy. 

ListonicMoja Gazetka to idealne miejsce na promowanie produktów i usług z sektora FMCG. Dotarcie do klientów w odpowiednim momencie ścieżki zakupowej to dla nas priorytet. Napisz do nas jeśli chcesz pokazać swój produkt w naszych aplikacjach!

Sprawdź jaką ofertę możemy przygotować dla Ciebie. Napisz do nas ;)