Wiosenne pomaganie marki Wawel na aplikacji Listonic

W marcu 2018 roku wystartowała pierwsza edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Wśród kanałów promocji wykorzystywanych podczas kampanii znalazła się aplikacja Listonic.

Bannery promocyjne wyświetlane na listach zakupów pojawiły się w aplikacji pomiędzy 28 a 31 marca 2018 roku. Kampanię przeprowadzono w modelu CPM. W ciągu zaledwie trzech dni, dedykowane akcji kreacje graficzne zobaczyło przeszło 100 tysięcy użytkowników aplikacji Listonic.

Zgodnie z hasłem „Wiosenne pomaganie, nagród wygrywanie” uczestnicy akcji mogli wesprzeć podopiecznych organizacji charytatywnych i jednocześnie zdobyć atrakcyjne nagrody. Wystarczyło dokonać zakupu produktów Wawel oznaczonych promocyjnym sercem i wprowadzić kod na dedykowanej stronie internetowej. Przy każdej rejestracji uczestnicy zabawy mogli zasilić konto konkretnej organizacji charytatywnej. W zamian za zgromadzone serca można było odebrać nagrody gwarantowane.

Pierwszy etap akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez Wawel zakończył się dużym sukcesem. Konsumenci nakleili aż 2,5 miliona wirtualnych serc, co oznacza, że producent słodyczy przeznaczył 2,5 miliona polskich złotych na cele charytatywne!