Węgierskie Ministerstwo Turystyki na Grocery Magnet: 4 miliony wyświetleń w miesiąc!

Lista zagranicznych klientów, którzy korzystają z narzędzia Grocery Magnet stale się powiększa. Większość kampanii, realizowanych między innymi dla marek pochodzących z Portugalii, Holandii, czy Litwy, tworzono z myślą o ich rodzimych rynkach. Węgierskie Ministerstwo Turystyki postanowiło podejść do tematu nieco inaczej. Platforma Grocery Magnet została wykorzystana do promocji Węgier wśród polskich internautów.

Zrealizowana pod hasłem „Węgry – niepowtarzalne wrażenia” kampania Węgierskiego Ministerstwa Turystyki trwała od 1 do 30 czerwca 2018 roku. Jej celem było zachęcenie Polaków do wakacyjnych odwiedzin u naszych wschodnich „bratanków”.

Unikalne algorytmy targetowania, które oferuje Grocery Magnet, pozwoliły dotrzeć z przekazem reklamowym do odpowiedniej grupy odbiorców. Kampania była skierowana do osób, które szukają w internecie przepisów na dania kuchni węgierskiej. Dedykowane kreacje bannerowe wyświetlane były przede wszystkim w witrynach o tematyce kulinarnej.

Klient zdecydował się na kampanię w modelu vCPM. Oznacza to, że algorytm liczący wyświetlenia zalicza je dopiero wtedy, kiedy kreacja widoczna jest przez co najmniej 2 sekundy. W kampanii wykorzystano kreacje zgodne ze Standardami i Zaleceniami dla Reklamy Display opracowanymi przez IAB.

W ciągu miesiąca przekaz reklamowy dotarł do niemal 4 milionów polskich internautów. Dobre wyniki akcji zachęciły klienta do powtórzenia kampanii. Nowe kreacje promowały tym razem wyjazdy sylwestrowe.