Węgierskie Ministerstwo Turystyki stawia na Grocery Magnet!

Udane działania promocyjne Węgierskiego Ministerstwa Turystyki, realizowane za pomocą narzędzia Grocery Magnet w czerwcu, zaowocowały przedłużeniem współpracy o kolejne miesiące. Nowa kampania bannerowa dedykowana polskim internautom została przeprowadzona pod hasłem „Węgry – daj się zachwycić”.

Działania mające na celu promocję węgierskiej turystyki trwały od 11 lipca do 31 grudnia 2018 roku. Były one skoncentrowane przede wszystkim na polskich użytkownikach Internetu, którzy odwiedzają witryny o tematyce kulinarnej, w poszukiwaniu przepisów na węgierskie potrawy.

Kampanię przeprowadzono w modelu vCPM na platformie Grocery Magnet. Algorytm liczący wyświetlenia zalicza je dopiero wtedy, kiedy kreacja widoczna jest przez co najmniej 2 sekundy. W kampanii wykorzystano kreacje zgodne ze Standardami i Zaleceniami dla Reklamy Display opracowanymi przez IAB.

Ogromnej liczbie wyświetleń kampanii towarzyszył również wysoki współczynnik klikalności. Internauci kliknęli w dedykowane bannery reklamowe niemal 70 tysięcy razy.