Wielka Loteria Kupiec w Wygodnej liście zakupów Listonic

kupiec_kampania_listonicNa przełomie maja i czerwca wystartowała Wielka Loteria Kupiec „Wygrywaj w zdrowym stylu!”, w ramach której przez kilka kolejnych miesięcy Klienci firmy z Krzymowa mają szansę wygrać rowery KROSS Trans Atlantic oraz samochód OPEL ADAM.

Ze względu na wcześniejszą współpracę z marką Kupiec, niezwykle ucieszyło nas, że mogliśmy współuczestniczyć w promowaniu akcji konsumenckiej autorstwa warszawskiej agencji reklamowej XConcept.

W ramach miesięcznej kampanii w Wygodnej liście zakupów Listonic wykorzystana została zarówno reklama bannerowa, skierowana do wszystkich użytkowników aplikacji, jak i reklama tekstowa emitowana wyłącznie osobom, które na listach zakupowych zamieściły m.in. ryż, kaszę, wafle ryżowe oraz musli.

Ze względu na mnogość produktów biorących udział w loterii, strzałem w dziesiątkę okazał się specjalnie przygotowany na potrzeby kampanii landing page, z poziomu którego użytkownicy nie tylko mogli dowiedzieć się o sposobie wzięcia udziału w akcji, ale również dodać produkty Kupiec do list zakupowych.

Wyniki kampanii uplasowały się powyżej średnich CTRów prowadzonych w czerwcu w Wygodnej liście zakupów Listonic działań.