Wielkanocna akcja reklamowa marki Winiary w aplikacji Listonic

Targetowana reklama na interaktywnej liście zakupów dostępnej z poziomu smartfona to świetny sposób na promocję konkretnych produktów. Właśnie z takiego rozwiązania skorzystała marka Winiary w swojej wielkanocnej kampanii reklamowej na 2018 rok.

Producent zup, sosów, przypraw i dodatków spożywczych po raz kolejny postawił na reklamę w aplikacji mobilnej Listonic. Akcja reklamowa przeprowadzona pomiędzy 8 marca a 1 kwietnia 2018 roku, miała na celu promocję majonezu Winiary. Nieprzypadkowo wybrano właśnie ten okres czasu. Tuż przed Wielkanocą nie ma chyba polskiego domu w którym zabrakłoby charakterystycznego sosu na bazie oleju i jaj.

Dedykowana reklama wyświetlała się wszystkim użytkownikom mobilnej listy zakupów Listonic, którzy mieli w planach zakup majonezu. Po kliknięciu w banner reklamowy osoby korzystające z aplikacji mogły odwiedzić dedykowaną stronę internetową z przepisami wielkanocnymi.