Wielkanocna kampania Biedronki na Grocery Magnet

Udane działania promocyjne, które sieć sklepów Biedronka realizowała w lutym na platformie Grocery Magnet, zaowocowały kolejną współpracą reklamową. Tym razem, akcja nakierowana była na promocję produktów, które zyskują na popularności przed Wielkanocą.

Kampania rozpoczęła się 19 marca 2018 roku i trwała aż do 31 marca, kończąc się tuż przed pierwszym dniem Świąt. Kreacje nawiązujące do potraw, które pojawiają się na polskich stołach podczas Wielkanocy, wyświetlane były obok przepisów charakterystycznych dla tego okresu. Osoby, które szukały w sieci informacji o tym jak przygotować biały barszcz, faszerowane jajka, majonez lub mazurek mogły natrafić na charakterystyczne bannery promujące produkty dostępne w sklepach sieci Biedronka.

I tym razem, klient zdecydował się na kampanię realizowaną w modelu vCPM. Oznacza to, że algorytm liczący wyświetlenia zalicza je dopiero wtedy, kiedy kreacja widoczna jest przez co najmniej 2 sekundy. Bannery, które przygotowano na potrzeby akcji były zgodne ze Standardami i Zalecieniami dla Reklamy Display opracowanymi przez IAB.

Kampania powtórzyła sukces działań z poprzednich tygodni. Liczba widzialnych odsłon bannerów wyniosła 2,8 miliona wyświetleń.