Wygraj grę „Kocie wyzwanie” marki Kitekat z pomocą Listonic

Kitekat postanowił wypromować swoją markę na listach zakupów Listonic.  Wraz z Listonic zaproponował akcja promocyjna, w której można było wygrać grę planszową „Kocie wyzwanie”.

iphone-_new_banner_1024 (2)

Postawiono tutaj na dwie formy reklamy:  bannerową, kierowaną do osób, które w przeciągu ostatnich 6 miesięcy zamieściły na swych listach zakupowych Listonic produkty dla kotów oraz reklamę tekstowa targetowaną na podobne słowa kluczowe, lecz już dla osób posiadających dane produkty na obecnych listach zakupowych Listonic. Link tekstowy składał się z jednego, sugestywnego copy: „Kup Kitekat i odbierz grę planszową!”, stanowiącego jednocześnie główną zasadą promocji.

Zarówno banner jak i link tekstowy prowadziły do landing page klienta, zawierającego zasady i regulamin akcji.

iphone-landing_new_1024 (2)